סל קניות

יש לך 0 מוצרים בסל

*המחיר הסופי יקבע לאחר השקילה

דגים טריים משלוח

על דגים טריים משלוח

בדרך כלל דגים טריים משלוח בישראל מתאפשר עבור דגי ים ובריכה. ניתן לרכוש דגים טריים משלוח של דגי ים כמו דניס, לברק קטן וגדול, סלמון ומוסר ים. מהבריכות ניתן למצוא בישראל, דגים טריים משלוח של, אמנון, בורי, באס הסלע, פורל, ברמונדי וקרפיון, כמו גם דגים נוספים.

דגי אמנון וקרפיון

את דגי האמנון שניתן לרכוש בחנות דגים טריים משלוח, מגדלים בדרך כלל בחוות גידול במים מתוקים ברחבי ישראל כולל בבריכות בעמק המעיינות . המדגה המקומי כולל מינים רבים ושונים של דג אמנון, בין היתר, אמנון ירדן, אמנון גליל, ואמנון אדום. דגי אמנון נקראים גם מושט. במטבח היהודי נעשה שימוש נרחב בדג בקרפיון. בשבתות משתמשים בדג, בקהילות אשכנז על מנת להכין גפילטע פיש. בקרב יוצאי עדות המזרח, מכינים מהקרפיון מנות חריימה חריפות.

דגי לברק

דגים טריים משלוח כוללים בדרך כלל גם דגי לברק קטנים וגדולים. דגים אלו גדלים לרוב בחקלאות ימית בתוך כלובים בים. מתאים לכל סוגי הבישול, העסיסיות של הלברק בשרו הרך וטעמו המיוחד מוכרים ומוערכים על ידי הקהל הישראלי כמו גם, המסעדנים. מכיוון שטעמו של הלברק נחשב ניטרלי יחסית, הוא מתאים למגוון גדול של מתכונים, ממטבחים שונים. ניתן גם להכין אותו במגוון דרכים כמו צלייה, אידוי, בישול ועוד.

מרכיב טעים ובריא

הזמינות של משלוח דגי ים ודגי ים בחנויות מאפשרות את ההבאה של דגים אלו לכל מטבח ישראלי. הם יכולים לשמש כמרכיב טעים, בריא ודיאטטי ובדיאטות רבות הם משמשים כמרכיב חשוב בדיאטת מזון בריאה במיוחד. בתפריטים רבים דגים טריים משמשים כמקור עם ערך ביולוגי טוב לחלבון ומקור בטוח למינרלים וויטמינים רבים.  אמנם ישנו חשש בציבור מרמות הכספית של דגים טריים למכירה, אך בצריכה שגרתית של אכילת דגי ים טריים לקנייה, פעמיים עד שלושה בשבוע אין מקום לחשש מהרעלת כספית.

דגים טריים משלוח מחנות איכותית וותיקה

אם אתם מחפשים משלוח דגי ים, כדאי לכם להזמין משרונית בעמק חפר. החנות שממוקמת בקיבוץ משמר השרון הינה חנות דגים נקייה ואיכותית שמתמחה בממכר וניקוי דגי מאכל טריים. בשרונית חנות דגים נמכרים מוצרים נלווים נוספים כמו, יין, שמן זית, תבלינים ועוד. החנות אינה מחזיקה דגים קפואים או מופשרים כלל ומוכרת דגים טריים בלבד.

icon
שירות תמיכה טלפונית באתר
053-367-5414
הצטרפו לקהילת הלקוחות שלנו שירות תמיכה טלפונית באתר
?
להצטרפות לקהילת הלקוחות בוואטצאפ