סל קניות

יש לך 0 מוצרים בסל

*המחיר הסופי יקבע לאחר השקילה

דגי בריכה במרכז

איפה ניתן למצוא דגי בריכה במרכז

ניתן לרכוש בחנויות הדגים, ברשתות הסופרמרקטים בשווקים ובעיקר בחנויות הדגים דגי בריכה במרכז. הדגים הם מקור מצוין לחלבון דל בקלוריות ובנתרן ורכיב תזונתי עם ערכים גבוהים במיוחד בתזונה היומיומית המומלצת לאדם. בישראל ענף המדגה של דגי בריכה במרכז ובשאר הארץ כולל מגוון דגי בריכה טריים כגון, אמנון, בורי, באס הסלע, פורל, ברמונדי וקרפיון.

סושי וקירור

ישנה חשיבות גדולה ברכישת דגים טריים לסושי. בגלל שבהכנת סושי נעשה שימוש בדגים חיים, ללא בישול הטריות של הדג חשובה מאוד מבחינה בריאותית. ההתפתחות של חיידקים ובקטריות בדגים הינה מהירה יחסית וכאמור דגים טריים לסושי כדאי להשתמש בהם מהר ככל הניתן ולשמור אותם בקירור עד לשימוש. למעשה לא רק כשמדובר על סושי באופן כללי, דגים טריים למאכל כדאי לאכול טריים. ניתן לשמור דגים טריים לקראת הכנתם במשך כיומיים במקרר ובמקפיא למשך מספר חודשים נוספים.

טריות של הדגים

דגי בריכה למכירה בישראל גדלים בשליטה מלאה ותוך בקרה בהתאם לתקנות הגידול המחמירות בארץ לגבי טיפול וטרינרי, בריאות הציבור וכשרות. כאשר אתם הולכים לחנות עבור דגים טריים, מומלץ לבדוק מספר דברים, על מנת לוודא את הטריות של הדגים. אם הבשר מרגיש לכם גמיש במיוחד, יתכן והוא יושב זמן רב מידי בחנות. העור הלח והמבריק של הדג מעיד אך הוא על טריותו. דגי בריכה למכירה שאתם רואים בחנות כשהם עוד שלמים ניתן גם להביט לדג בעיניים. עיניים עכורות של הדג הם סימן לחוסר טריות. הסימן החשוב ביותר הוא הריח. אין לקנות דגים שריחם אינו טוב.

דיאטה בריאה

דגי ים טריים לקנייה יכולים לשמש כמרכיב טעים, בריא ודיאטטי ובדיאטות רבות הם משמשים כמרכיב חשוב בדיאטת מזון בריאה במיוחד. בתפריטים רבים דגים טריים למכירה משמשים כמקור עם ערך ביולוגי טוב לחלבון ומקור בטוח למינרלים וויטמינים רבים. ישנו חשש בציבור מרמות הכספית של דגים טריים למכירה. אך בצריכה שגרתית של אכילת דגי ים טריים לקנייה, פעמיים עד שלושה בשבוע אין מקום לחשש מהרעלת כספית.

דגי בריכה במרכז מחנות איכותית וותיקה

אם אתם מחפשים דגי ים טריים לקנייה, כדאי לכם להזמין משרונית בעמק חפר. החנות שממוקמת בקיבוץ משמר השרון הינה חנות דגים נקייה ואיכותית שמתמחה בממכר וניקוי דגי מאכל טריים. בשרונית חנות דגים נמכרים מוצרים נלווים נוספים כמו, יין, שמן זית, תבלינים ועוד. החנות אינה מחזיקה דגים קפואים או מופשרים כלל ומוכרת דגים טריים בלבד.

icon
שירות תמיכה טלפונית באתר
053-367-5414
הצטרפו לקהילת הלקוחות שלנו שירות תמיכה טלפונית באתר
?
להצטרפות לקהילת הלקוחות בוואטצאפ