סל קניות

יש לך 0 מוצרים בסל

*המחיר הסופי יקבע לאחר השקילה

דגים טריים כשרים

מה צריך לדעת על דגים טריים כשרים

דגים טריים כשרים ניתן לזהות לפי הקשקשים והסנפיר. בדרך כלל בישראל הדגים שנמכרים בשווקים ובחנויות שאינם פירות ים הינם דגים כשרים. בין היתר בחנויות הדגים ניתן למצוא, דגים טריים כשרים מהים, כמו דניס, לברק קטן וגדול, סלמון ומוסר ים. דגים טריים מהבריכות ניתן למצוא בישראל, אמנון, בורי, באס הסלע, פורל, ברמונדי וקרפיון, כמו גם דגים נוספים.

טריות ופילוט

ישנה חשיבות גדולה ברכישת דגים טריים לסושי. בגלל שבהכנת סושי נעשה שימוש בדגים חיים, ללא בישול, הטריות של הדג חשובה מאוד מבחינה בריאותית. ההתפתחות של חיידקים בדגים, הינה מהירה יחסית וכאמור דגים טריים לסושי כדאי להשתמש בהם, מהר ככל הניתן ולשמור אותם בקירור עד לשימוש. למעשה לא רק כשמדובר על סושי באופן כללי, דגים טריים למאכל כדאי לאכול טריים. ניתן לשמור דגים טריים לקראת הכנתם במשך כיומיים במקרר ובמקפיא למשך מספר חודשים נוספים. כאשר רוכשים דגים טריים כשרים בחנות או באתר אונליין, ניתן לבקש שהקצב יפלט עבורכם, דגים טריים למאכל כמו גם להוריד מהם את הקשקשים והסנפירים. דגי ים טריים יכולים לשמש כמרכיב טעים, בריא ודיאטטי ובדיאטות רבות הם משמשים כמרכיב חשוב בדיאטת מזון בריאה במיוחד. בתפריטים רבים דגים טריים משמשים כמקור עם ערך ביולוגי טוב לחלבון ומקור בטוח למינרלים וויטמינים רבים.

איך לזהות דגים טריים טריות של דגים

כאשר אתם הולכים לחנות עבור דגים טריים כשרים, מומלץ לבדוק מספר דברים, על מנת לוודא את הטריות של הדגים. אם הבשר מרגיש לכם גמיש במיוחד, יתכן והוא יושב זמן רב מידי בחנות. העור הלח והמבריק של הדג, מעיד אך הוא על טריותו. בדגים שאתם רואים בחנות כשהם עוד שלמים, ניתן גם להביט לדג בעיניים. עיניים עכורות של הדג הם סימן לחוסר טריות. הסימן החשוב ביותר הוא הריח. אין לקנות דגים שריחם אינו טוב.

דגים טריים כשרים מחנות איכותית וותיקה

אם אתם מחפשים דגים טריים כשרים, כדאי לכם לבקר או להזמין משרונית בעמק חפר. החנות שממוקמת בקיבוץ משמר השרון, הינה חנות דגים נקייה ואיכותית, שמתמחה בממכר וניקוי דגי מאכל טריים. בשרונית חנות דגים, נמכרים גם מוצרים נלווים כמו, יין, שמן זית, תבלינים ועוד. החנות אינה מחזיקה דגים קפואים או מופשרים כלל ומוכרת דגים טריים בלבד.

icon
שירות תמיכה טלפונית באתר
053-367-5414
הצטרפו לקהילת הלקוחות שלנו שירות תמיכה טלפונית באתר
?
להצטרפות לקהילת הלקוחות בוואטצאפ